Friday, March 25, 2011

Toidu mõju nahale

Jah, ega asjata ei öelda, et sa oled see, mida sööd. Ma pean õudusega tunnistama, et viimasel ajal on mul ilmnenud probleeme näonahaga ja nüüd oleks viimane aeg midagi ette võtta. Üle mitme aasta, mil mu nägu on täiesti puhas olnud, otsustas miski välja lüüa ja just minu näolapikese peale. Eks see oli vist mu oma süü ka veidi, sest ega keegi ei käskinud mul neid saiakesi ja krõpse ja komme nii tihti süüa...
Nüüdsest vaatan väga kriitiliselt üle, mida süüa ja katsun halvad toitumisharjumused maha jätta...vähemalt mõte ilusast nahast motiveerib ja muudab selle kergemaks.

Tegin veidi uurimustööd ka, et mis toidud hoiaksid naha ilusana ja tulemus on siis selline!

Mida tasub süüa ja juua!

  • vesi
  • roheline tee
  • kaunviljad
  • banaan
  • pirn
  • rosinad
  • mandlid
  • avokaado
  • brokoli
  • mais
  • kartul
  • porgand
  • oliivid
  • spinat
  • apelsin
  • keefir
  • kaerahelbed
  • mango
  • melon
  • kalkun
  • kala
  • greip
  • muna
  • parapähklid
  • tomatipasta
  • vesikress
Ühesõnaga tasub süüa sellist toitu, mis sisaldaks A, B, C, D ja E vitamiine, tsinki
ja omega-3 rasvhappeid.
See peaks ju tegelikult olema täiesti iseenesestmõistetav, aga tänapäeval on nii palju muid maitsvaid kiusatusi (rämpstoit), et see tervislik pool kipub ikka ununema.

Vältida võiks!

  • valget suhkrut ja jahu
  • limonaade
  • mõningal juhul tasub vähendada ka piimatoodete hulka
  • rasvaseid toite
  • kofeiini
  • alkoholi
Olen alustanud sellega, et joon rohkem vett ja hommikuti teen ka tassikese rohelist teed. Kartulikrõpsud asendasin popcorniga ja nädalas proovin süüa mitu avokaadot...mis on tõeline katsumus, sest puhtalt avokaadot süüa on ikka paras jälkus, aga ma ei tahtnud alla anda ja leidsin hea lahenduse- segan selle oma salati sisse ja maitset pole peaaegu tundagi. :D

Panen nüüd igal õhtul endale kirja, mida olen söönud ja paari kuu pärast saab siis tulemusi näha, kas on ka midagi paremaks muutunud või mitte.
Kellel on veel esinenud selliseid kergemaid probleeme nahaga, siis neile soovitaks kasutamiseks ka kvaliteetset kosmeetikat. Ise olen kasutanud Shiseido ja Decleori tooteid, mis olid mõlemad väga mõjuvad. See on muidugi individuaalne, mis kellelegi sobib, aga puhastuse ja hoolduse mõttes väga head firmad. Kellel on tõsisemaid probleeme, peaks pöörduma arsti juurde ja pigem ravitooteid kasutama.

Ja haarake vahel siis ikka midagi värsket hamba alla! ;)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...